Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility סגירת תיק חקירה | עבירות איומים והיזק לרכוש במזיד | עורך דין פלילי ברוך גדע
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

סגירת תיק ללקוח המשרד - איומים והיזק לרכוש במזיד


סגירת תיק חקירה

נגד לקוח המשרד נפתחה חקירה פלילית בחשד לביצוע עבירות איומים והיזק לרכוש במזיד. הלקוח, איש קבע ביחידה מובחרת בצה"ל, חשש שעצם קיומה של חקירה פלילית תסב נזק לעתידו, פרנסתו, לשמו הטוב ולכל המשתמע מהשלכותיו של ההליך פלילי אשר ריחף מעל ראשו. כחלק מהליווי המשפטי בתיק, הלקוח קיבל מאיתנו ייעוץ לפני חקירה אשר בסופה שוחרר לביתו. כאן המקום לציין שעצם העובדה שהלקוח שוחרר לביתו, לא מצביע על כך שההליך הפלילי הסתיים. למעשה, בשלב זה נפתח נגד הלקוח תיק מב"ד (ממתין לבירור דין), אשר עשוי היה להישאר פתוח עד לקבלת החלטה בעניינו. חשוב להדגיש כי לעתים תיק מב"ד עשוי להישאר פתוח לאורך שנים, מה שמגביר את חוסר הוודאות מצד חשודים רבים.

בכל מקרה - מנסיוני המקצועי - תיק חקירה אף פעם לא "נופל בין הכיסאות". לכן, אם זומנתם לחקירה במשטרה חשוב מאוד שכבר בתחילת ההליך תקבלו ייעוץ משפטי מעורך דין פלילי.

בחזרה לעניינו של הלקוח: כאמור, בתום החקירה שוחרר הלקוח לביתו. בסמוך לכך, משרדנו יצר קשר עם תחנת משטרת באר שבע ופנה באופן בהול בבקשה מנומקת לסגור את תיק החקירה, תוך פירוט נסיבות המקרה ונסיבותיו האישיות של הלקוח. בתגובה לכך, בקשתנו נענתה ותיק החקירה כנגד הלקוח נסגר. יודגש כי ככל שתיק החקירה לא היה נסגר, חומרי החקירה שנאספו היו מועברים לתביעה המשטרתית ובכך הלקוח צפוי היה לעמוד לדין פלילי.

להלן מכתב סגירת התיק מטעם משטרת באר שבע, מפאת צנעת הפרט ושמירת פרטיותו של הלקוח, חלק מהפרטים הושמטו:



הודעה בדבר החלטה שלא להעמיד לדין
הודעה בדבר החלטה שלא להעמיד לדין


סגירת תיק חקירה

זומנת לחקירה באזהרה? נפתח נגדך תיק פלילי?

למשרדנו ניסיון רב במתן ייעוץ לחשודים לפני חקירה במשטרה, כמו גם בניסוח בקשות לסגירת תיק חקירה ושינוי עילת סגירה.

אנו זמינים לרשותכם 24/7 ונשמח לתת מענה לכל שאלה הקשורה בנושא.

פנו עוד היום להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981, או השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר.

bottom of page