Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility מאסר על תנאי בלבד ללקוח שביצע מעשה מגונה באישה במהלך מסיבה במועדון בתל אביב
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

מאסר על תנאי בלבד ללקוח שביצע מעשה מגונה באישה במהלך מסיבה במועדון בתל אביב


מאסר על תנאי ללקוח שהואשם בעבירת מעשה מגונה
מאסר על תנאי ללקוח שהואשם בעבירת מעשה מגונה

נגד לקוח המשרד, צעיר בעל עבר פלילי עשיר, הוגש כתב אישום המייחס לו עבירת מעשה מגונה. בהתאם לעובדות כתב האישום, הלקוח בילה במועדון בתל אביב, בשלב מסוים הלקוח ניגש למתלוננת ששהתה יחד עם חברותיה ליד ובסמוך לבר, נגע באיבר מינה וצחק לעברה. המתלוננת, שבילתה במועדון עם חברותיה פנתה מיד למאבטחים ואלה הוציאו את הלקוח מהמועדון, אשר בהמשך נעצר ונחקר במשטרה. במהלך חקירתו, הלקוח הכחיש את המיוחס לו וטען שלא נגע במתלוננת כלל. עם קבלת כתב האישום, הלקוח פנה למשרדנו על מנת שנייצג אותו בהליך הפלילי. לאחר בחינת חומרי החקירה וניתוחם, עורך דין ברוך גדע הגיע להסדר טיעון מקל במיוחד עם הפרקליטות, אשר במסגרתו סוכם על תיקון כתב האישום, כך שעבירת המין שיוחסה ללקוח הוחלפה בעבירת תקיפה סתם. חשוב להדגיש כי אלמלא החלפת סעיף העבירה, בהתאם לחוק הפיקוח על עברייני מין, בית המשפט היה מפנה את הלקוח למרכז להערכת מסוכנות מינית ובסיום ההליך היה מתויג כעבריין מין, על כל המשתמע מכך.

מבחינת עונשו של הלקוח: בית המשפט גזר מאסר על תנאי בלבד ופיצוי למתלוננת.

 

להלן העתק מגזר הדין: 

 


גזר דין עמוד 1

גזר דין עמוד 2

גזר דין עמוד 3

גזר דין עמוד 4

גזר דין עמוד 5

 

זומנת לחקירה בחשד לביצוע עבירת מין? הוגש נגדך כתב אישום בגין עבירת מעשה מגונה?

אם זומנת לחקירה במשטרה חשד לעבירת מין, הפעולה הראשונה שעליך לעשות היא לפנות לעורך דין פלילי ללא דיחוי. קבלת ייעוץ לפני חקירה, עשויה לשנות את גורל התיק ואף להביא לסגירתו נגדך. אם כבר הוגש נגדך כתב אישום בחשד לעבירת מעשה מגונה או עבירת מין אחרת, פנה כעת למשרדנו לקבלת ייעוץ משפטי אשר במסגרתו נבחן מהי האסטרטגיה המשפטית הנכונה ביותר עבורך. עורך דין ברוך גדע, יוצא המחלקה הפלילית בפרקליטות מחוז חיפה ובעל ניסיון רב בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות מין. הרקע המקצועי אותו רכש במסגרת עבודתו בפרקליטות והכלים אותם רכש, משרתים באופן מובהק את קהל לקוחותיו והתוצאות מדברות בעד עצמן.

אם זומנת לחקירה או הוגש נגדך כתב אישום בגין עבירת מין, פנה להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981, או השאר פרטים ונחזור אליך תוך זמן קצר.


משרדנו מתחייב להקצות את כלל המשאבים העומדים לרשותו, על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורך!


bottom of page