Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility מחיקת חמישה רישומים משטרתיים בשל עבירות סמים | ברוך גדע - עורך דין פלילי
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

מחיקת חמישה רישומים משטרתיים למהנדס תוכנה שנחשד בעבירות סמים


לקוח המשרד, מהנדס במקצועו, פנה למשרדנו בכדי שנפעל למחיקת רישום פלילי וכן חמישה רישומים משטרתיים אשר צבר לחובתו. הלקוח הדגיש כי עצם קיומם של התיקים הסגורים עלולה לפגוע בעתיד התעסוקתי שלו, היות שבכוונתו להתמיין למשרה ספציפית בתחום הביטחוני. כאן המקום להדגיש כי לכתחילה, הלקוח סבר כי לחובתו בנוסף לרישום המשטרתי קיים גם רישום פלילי. אלא שלאחר שפעלנו להוצאת תעודת המידע הפלילי מהמשטרה, התברר כי הרישום הפלילי נמחק וזאת בשל חקיקתו של חוק המידע הפלילי החדש. כמובן ששיקפנו זאת ללקוח ופעלנו במטרה להביא לביטולם של חמשת תיקי החקירה הסגורים. המדובר היה בחמישה תיקים שעניינם סחר בסמים, אשר העיבו כאמור על עתידו של הלקוח בפן התעסוקתי ולמעשה, ככל שתיקים אלו לא היו נמחקים – סיכויי קבלתו של הלקוח למשרה הביטחונית היו אפסיים.


הטיפול בבקשה

במסגרת הטיפול בבקשה לביטולם של הרישומים המשטרתיים, עורך דין ברוך גדע אסף את כלל המסמכים והאסמכתאות הרלוונטיים להגשת הבקשה. בהמשך, ניסחנו בקשה שהתבססה רובה ככולה על טיעונים משפטיים. בנוסף, נסיבותיו האישיות של הלקוח, תוך שהדגשנו כי עצם קיומם של התיקים הסגורים עלולה לגרום עוול רב ללקוח ולבני משפחתו. לבסוף, חוליית המידע הפלילי נעתרה לבקשה וחמשת התיקים נמחקו מהמרשם המשטרתי.


להלן תשובת מדור מידע פלילי בדבר ביטול הרישומים:



נחקרתם במשטרה בעבר? הרישום נשאר! זקוקים לייעוץ ליווי או ייצוג במסגרת בקשה למחיקת רישום משטרתי?

כידוע, כאשר אדם נחקר במשטרה באופן אוטומטי נפתח לחובתו במערכת תיק מב"ד. ככל שתיק זה נסגר, אזי קיימת חשיבות לעילת הסגירה. הלכה למעשה, ישנן שלוש עילות סגירה: חוסר ראיות, נסיבות העניין בכללותן אינן מצדיקות העמדה לדין וחוסר אשמה. רק תיק שנסגר בעילה של חוסר אשמה נמחק מרישומיה הפנימיים של המשטרה. על כן, אם נחקרתם במשטרה והתיק לא נסגר בעילה של חוסר אשמה – הרישום נותר ועלול לפגוע בעתידכם התעסוקתי, בבקשה לרישיון נשק או חידושו ועוד ולכן, קיימת חשיבות לפעול במטרה להביא למחיקתם.


מעוניינים לבצע מחיקת רישום משטרתי?

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות, על מנת לבחון את סיכויי הבקשה.

משרדנו ידוע כבעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בכל הנוגע לביטול רישום משטרתי של תיקים סגורים וכן במחיקת רישום פלילי. בכל שאלה, ניתן ליצור קשר ישיר עם עורך דין ברוך גדע בטלפון מספר 055-6601981 או השאר פרטים ונחזור אליך תוך זמן קצר.


bottom of page