Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility עונש קל במיוחד לפורץ הרכבים בחניון בית חולים העמק בעפולה
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

עונש קל במיוחד לפורץ הרכבים בחניון בית חולים העמק בעפולה


עונש קל במיוחד לפורץ הרכבים בחניון בית חולים העמק בעפולה
עונש קל במיוחד לפורץ הרכבים בחניון בית חולים העמק בעפולה

נגד לקוח המשרד הוגש כתב אישום אשר ייחס לו שלושה אישומים: פריצה לרכב, חבלה במזיד ברכב, גניבה מרכב ועבירת איומים. על פי עובדות כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בנצרת, הלקוח שהה מחוץ לחניית בית חולים העמק בעפולה, כאשר בשלב מסוים, הלקוח נטל אבן משתלבת אשר באמצעותה פרץ לשלושה רכבים וגנב מהם כרטיסי אשראי. עובר אורח ששהה במקום ניגש ללקוח והאחרון איים עליו שיפגע בו אם יתקשר למשטרה. בהמשך, אותו עובר אורח יצר קשר עם המשטרה, אשר עצרה את הלקוח והלה הובא לחקירה שלאחריה נעצר. בשלב זה, הלקוח יוצג על ידי סניגור אחר במסגרת הליך מעצר ימים. בתום החקירה, הוגש נגד הלקוח כתב אישום אשר במקביל אליו הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים. בשלב זה, בני משפחתו של הלקוח פנו למשרדנו על מנת להסדיר את ייצוגו. בדיון בבקשה למעצר עד תום ההליכים, עורך דין ברוך גדע העלה טענות שונות, אשר הביאו לשחרורו המיידי של הלקוח ממעצר וזאת ללא צורך בהמתנה לתסקיר שירות מבחן וללא איזוק אלקטרוני. בנוסף, לאורך ניהול ההליך המשפטי עורך דין ברוך גדע הביא להקלה בתנאי מעצר הבית בעניינו של הלקוח, עד אשר התנאים המגבילים הוסרו במלואם. במסגרת התיק העיקרי, עורך דין ברוך גדע ערך משא ומתן עם התביעה, אשר במסגרתו כתב האישום תוקן לסעיפי חיקוק מקלים יותר. במהלך הדיון לעונש, התביעה ביקשה שיושתו על הנאשם 12 עד 36 חודשי מאסר, בהמשך, לאור הליך שיקום שעבר הלקוח, המדינה הסכימה שייגזרו על הנאשם 9 חודשי עבודות שירות.

לבסוף, בית המשפט מקבל את טענותיו של עורך דין ברוך גדע במלואן וגוזר על הנאשם צו מבחן, מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננים בסך 1,200 ₪.



להלן העתק מחלקו האופרטיבי של גזר הדין שניתן בעניינו של הלקוח:


גזר דין
גזר דין


גזר דין
גזר דין

קיבלת זימון  לחקירה בחשד לעבירות רכוש? הוגש נגדך כתב אישום בחשד לעבירות שעניינן פריצה או גניבה מרכב?

עבירות פריצה לרכב הפכו בשנים האחרונות למכת מדינה. בדרך כלל, בתי המשפט מחמירים עם מי שמבצע עבירות אלו, כאשר הרף התחתון בענישה הנו עבודות שירות ועד מאסר בפועל. לכן, אם זומנת לחקירה במשטרה בחשד לעבירת פריצה לרכב – זה הזמן ליצור קשר ללא דיחוי עם עורך דין הבקיא ברזי המשפט הפלילי. ייעוץ לפני חקירתך במשטרה, בהכרח יוביל לשיפור במצבך המשפטי ולעתים אף בכוחו להביא לסגירת תיק החקירה נגדך מבלי שיוגש נגדך כתב אישום. אם כבר הוגש נגדך כתב אישום, פנה כעת למשרדנו על מנת לגבש את אסטרטגיית ההגנה הטובה ביותר עבורך. עורך דין ברוך גדע, יוצא המחלקה הפלילית בפרקליטות מחוז חיפה, הנו בעל ניסיון ומוניטין רב בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות רכוש על שלל סוגיהם ולו אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. אם זומנת לחקירה או הוגש נגדך כתב אישום בגין עבירות רכוש, פנה להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981, או השאר פרטים ונחזור אליך תוך זמן קצר.


משרדנו מתחייב להקצות את כלל המשאבים העומדים לרשותו, על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורך!

bottom of page