Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility פרץ לשלושה רכבים ושוחרר לביתו ללא איזוק אלקטרוני וללא תסקיר
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

פרץ לשלושה רכבים ושוחרר לביתו ללא איזוק אלקטרוני וללא תסקיר


נגד לקוח המשרד, צעיר כבן 22, הוגש כתב אישום המייחס לו ריבוי עבירות של פריצה לרכב בכוונה לגנוב, גניבה מרכב, חבלה במזיד ברכב ואיומים כלפי אזרח שעבר במקום והזעיק משטרה. בהתאם לנטען בכתב האישום, ב-4 ביוני בשעות אחר הצהריים, הגיע הלקוח לחניון הממוקם בסמוך לבית חולים בעמק בעפולה ופרץ לשלושה רכבים שחנו במקום באמצעות ניפוץ שמשה או חלון.

על פי הנטען, במהלך אחת הפריצות, הבחין בלקוח עובר אורח אשר צעק לעברו כי יזמין משטרה. בתגובה, הלקוח איים על עובר האורח כשהוא אוחז אבן בידו.

בהמשך, הלקוח נעצר, הובא לתחנת המשטרה ומעצרו הוארך מעת לעת. כעבור עשרה ימים בהם הלקוח היה עצור מאחורי סורג ובריח ויוצג על ידי סניגור אחר, בני משפחתו של הלקוח פנו למשרדנו. כבר למחרת, עו"ד ברוך גדע קיבל לידיו את חומרי החקירה וביקר את הלקוח בבית המעצר כדי להכירו לעומק ולהבין טוב יותר את גרסתו. בהמשך לכך, במהלך דיון שהתקיים בבית משפט השלום בנצרת, ביקשה המדינה לעצור את הלקוח עד תום ההליכים. מנגד, עו"ד גדע העלה טענות משפטיות שונות והצליח לשכנע את בית המשפט להורות על שחרורו של הלקוח לביתו בכפוף להפקדת 3,000 שקל במזומן, ערבויות צד ג' והתחייבות כספית, ללא איזוק אלקטרוני ואף ללא הפנייתו לשירות המבחן לצורך הכנת תסקיר (תהליך שאורך כמספר שבועות, כאשר בכל אותו הזמן הלקוח אמור היה לשהות במעצר).


להלן עיקרי ההחלטה בעניינו של הלקוח:






הוגש נגדכם כתב אישום? זקוקים לייצוג משפטי במסגרת הליך מעצר עד תום ההליכים?

אם הוגש נגדכם או נגד קרוב אליכם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, עליכם ליצור באופן מידי עם עורך דין פלילי הבקיא בדיני המעצרים, בפסיקה ובסדרי הדין הרלוונטיים. לא כל עורך דין עוסק במשפט פלילי ולא כל עורך דין שעוסק במשפט פלילי מסוגל להביא לשחרור ממעצר. עורך דין פלילי מנוסה, ידע כיצד יש לנתח את הראיות בתיק, ישקול בכובד ראש ובצורה אחראית אילו טענות יש להעלות בפני בית המשפט ובכך יצליח להביא לשחרורו של הנאשם או להקלה בתנאי מעצרו.

משרדנו זמין לרשותכם 24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע. נשמח לתת מענה לכל שאלה הקשורה במשפט הפלילי ובהליכי מעצר עד תום ההליכים בפרט.

אנו מזמינים אתכם לשיחת היכרות ראשונית עמנו בטלפון 055-6601981, או השאירו פרטים ונחזור אליך תוך זמן קצר. סודיות מובטחת כבר מהשיחה הראשונה.


bottom of page