Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility שינוי עילת סגירת תיק ללקוח שאיים לפגוע בגרושתו | ברוך גדע - עורך דין פלילי
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

שינוי עילת סגירת תיק ל"חוסר אשמה" ללקוח המשרד שאיים לפגוע בגרושתו


שינוי עילת סגירה ללקוח המשרד שאיים לפגוע בגרושתו

לקוח המשרד נחקר בתחנת משטרת נהריה בחשד לעבירת איומים כלפי בת זוגתו לשעבר. על פי החשד, לאחר פרידתם של השניים, הלקוח יצר קשר טלפוני עם המתלוננת ואיים עליה שיגיע לביתה ויפגע בה. לאחר שהמתלוננת התעלמה משיחותיו, הלקוח שלח לכאורה למתלוננת מסרים מאיימים. במהלך חקירתו במשטרה, הלקוח הכחיש כל קשר למיוחס לו וציין כי מדובר בתלונת שווא על רקע פרידתם של השניים. חרף זאת, היחידה החוקרת סגרה את תיק החקירה נגד הלקוח בעילה של "חוסר ראיות". כעבור שנתיים ממועד חקירתו, הלקוח הגיש בקשה לרישיון נשק פרטי, אולם בקשתו סורבה בשל קיומו של רישום משטרתי בגין חקירתו בתיק זה. בשלב זה, עורך דין ברוך גדע פעל על מנת להביא לביטולו של הרישום המשטרתי. במסגרת הטיפול המשפטי, עורך דין ברוך גדע פנה לתחנת משטרת נהריה, אשר בתחילה סירבה להעביר לידיו את כלל החומרים המצויים בתיק. לאחר תכתובות רבות ומאבק משפטי, היחידה החוקרת נעתרה לבקשה והעבירה לידינו את כלל חומרי החקירה. בהמשך, בקשתו של הלקוח נבחנה על ידי קצין החקירות אשר דחה את הבקשה לשינוי עילת הסגירה. בשלב זה, עורך דין ברוך גדע הגיש ערר מנומק לגורם הממונה על קצין החקירות, אשר קיבל את טענותיו של עורך דין ברוך גדע ועילת הסגירה שונתה ל"חוסר אשמה". בכך, הוסר הספק בדבר חפותו של הלקוח והרישום המשטרתי נמחק מרישומיה הפנימיים של המשטרה.


להלן תגובתה של חטיבת החקירות המרחבית בדבר קבלת הבקשה לשינוי עילת הסגירה בעניינו של הלקוח:

 


הודעה בדבר קבלת הבקשה לשינוי עילת הסגירה
קבלת בקשה לשינוי עילת הסגירה

 

 

 

נחקרתם בחשד לביצוע עבירה ותיק החקירה נסגר? מומלץ לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה

 

אם נחקרתם במשטרה בחשד לביצוע עבירה ותיק החקירה נסגר בעילה של חוסר ראיות או בעילה של נסיבות העניין בכללותן אינן מצדיקות העמדה לדין – אזי תיק החקירה יופיע ברישומיה הפנימיים של המשטרה. רישום מסוג זה, עשוי להוות מכשול במישור התעסוקתי ובין השאר בכל הנוגע לבקשה לקבלת רישיון נשק או חידושו. לכן, אם נחקרתם במשטרה ותיק החקירה נסגר מומלץ לוודא מהי עילת הסגירה, ככל שעילת הסגירה אינה "חוסר אשמה" אזי תיק החקירה מופיע ברישומיה הפנימיים של המשטרה ומומלץ מאוד לפעול למחיקתו. תופתעו לגלות, אך בחוק אין מגבלת זמן להגיש בקשה לשינוי עילת סגירה. לכן, ניתן להגיש בקשה למחיקת רישום משטרתי אף בחלוף זמן ניכר ממועד סגירת התיק.

עורך דין ברוך גדע ידוע כבעל מוניטין רב ואחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בכל הנוגע למחיקת רישום פלילי וביטול רישום משטרתי של תיקי משטרה סגורים. משרדנו ישמח לעמוד לשירותכם ולאפשר לכם לצאת לדרך חדשה. ניתן לפנות להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981 או השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר.


משרדנו מתחייב להקצות את כלל המשאבים העומדים לרשותו, על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורך!

 

 

bottom of page