Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility עורך דין פלילי בפתח תקווה | ברוך גדע - משרד עורכי דין
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

עורך דין פלילי בפתח תקווה

מחפשים עורך דין פלילי בפתח תקווה בעל הצלחות ומוניטין רב? הגעתם למקום הנכון. משרדו של עורך דין ברוך גדע, הנו משרד מוביל וותיק המתמחה בייצוג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה באופן פרטי בלבד, באיזור בפתח תקווה והסביבה. עורך דין ברוך גדע, מייסד המשרד, מלווה את לקוחותיו לאורך כל שלבי ההליך הפלילי: החל משלב החקירה במשטרה, דרך ייצוג הלקוח בהליך מעצר ימים, שימוע לפני הגשת כתב אישום, מעצר עד תום ההליכים וכמובן – ניהול ההליך הפלילי במסגרת התיק העיקרי. אם אתם מחפשים עורך דין פלילי בפתח תקווה שילחם על חפותכם, לצד תודעת שירות גבוהה, זמינות ושיח בגובה העיניים – צרו קשר כעת: 055-6601981.

 

עורך דין פלילי בפתח תקווה – יתרונות המשרד

עורך דין ברוך גדע הנו בוגר תואר ראשון במשפטים, בוגר הקליניקה למשפט פלילי מטעם פרקליטות מחוז צפון, חבר בוועדה הארצית לעניינים פליליים מטעם לשכת עורכי הדין ומחזיק בידע רב וניסיון רב שנים במשפט הפלילי ובתחום זה בלבד. את דרכו המקצועית, עורך דין ברוך גדע החל במחלקה הפלילית בפרקליטות מחוז חיפה, שם טיפל במגוון תיקים, ביניהם סבוכים וחמורים במיוחד. בהמשך דרכו המקצועית, עורך דין ברוך גדע פנה לדרך עצמאית ומאז מנהל את משרדו מתוך אמונה שלכל אדם מגיע ייצוג משפטי הולם, בין אם מדובר באדם נורמטיבי שזו לו היתקלותו הראשונה עם רשויות החוק ובין אם מדובר בלקוח חוזר שביצע מעשים חמורים לכאורה. מלבד הצלחותיו המוכחות בשטח, עורך דין ברוך גדע מקפיד ליצור שיח אישי ובגובה העיניים עם כל לקוח הבא בשערי המשרד. שכן, הצלחת התיק תלויה לא רק ברמתו המקצועית – אלא בטיב מערכת היחסים עם הלקוח ובני משפחתו. בשל טיבו ומהותו של ההליך הפלילי, עורך דין ברוך גדע זמין 24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע – למעט ביום שבת.

 

קיבלת הזמנה לחקירה בתחנת משטרת פתח תקווה?

תחנת משטרת פתח תקווה ממוקמת ברחוב יהושע שטמפפר 53. אם קיבלת הזמנה לחקירה או קרוב אליך נעצר ונלקח לתחנת משטרת פתח תקווה, יש ליצור באופן מיידי עם עורך דין פלילי מפתח תקווה לקבלת ייעוץ לפני חקירה. זכור! קבלת ייעוץ לפני חקירה, לא תחזק את החשד נגדך. לעומת זאת, הימנעות מקבלת ייעוץ לפני חקירה עשויה לסבך אותך ולהרע את מצבך המשפטי, גם אם לא ביצעת עבירה כלל. לכן, אם זומנת לחקירה במשטרה, חשוב לפנות לעורך דין פלילי מנוסה, שיגבש כבר בשלב זה את קו ההגנה שלך.

זכור! לאדם החשוד בעבירה פלילית קיימת הזכות להימנע מהפללה עצמית. לכל חשוד יש הזכות לשמור על זכות שתיקה. לכל אדם חשוד קיימת הזכות להתייעץ עם עורך דין לפני החקירה. על מנת להשתמש בארגז הכלים הללו בחכמה, צור קשר כעת עם עורך דין פלילי בפתח תקווה ברוך גדע – זמינות 24 שעות ביממה במספר: 055-6601981.


קרוב אליך נחקר בתחנת פתח תקווה ונעצר?

אם קרוב אליך נחקר בתחנת משטרת פתח תקווה ולאחר החקירה נודע לך כי הוא נעצר, אזי על היחידה החוקרת להביאו בתוך 24 שעות לכל היותר לדיון הארכת מעצר. דיוני הארכת מעצר מתקיימים בבית משפט השלום בפתח תקווה, החל מהשעה 08:30 בבוקר. חשוב לזכור כי בעת מעצר הימים, אין לחשוד אפשרות ליצור קשר טלפוני עם גורמים חיצוניים למעט עם עורך דינו. לכן, קיימת חשיבות מכרעת בבחירת עורך דין פלילי מנוסה שיהיה זמין לא רק עבור החשוד אלא גם עבור בני משפחתו.

 

זקוקים לייצוג משפטי מעורך דין פלילי מומלץ בפתח תקווה?

עורך דין ברוך גדע, מומחה למשפט הפלילי ובעל ניסיון רב בייצוג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה תושבי פתח תקווה והסביבה. עורך דין ברוך גדע בעל הצלחות רבות במשפט הפלילי ובעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. אם יש לכם שאלה הקשורה בייצוג במשפט הפלילי - אנו מזמינים אותך ליצור קשר עם משרדנו, לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי, דיסקרטי, הוגן ובגובה העיניים במספר 055-6601981 או השאירו פניה ואנו נחזור בהקדם. סודיות מובטחת מהשיחה הראשונה.  


משרדנו מתחייב להקצות את כלל המשאבים העומדים לרשותו, על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורך.

bottom of page