Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility הערר התקבל: מחיקת רישום משטרתי ללקוח המשרד שאיים לרצוח את גרושתו
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

הערר התקבל: מחיקת רישום משטרתי ללקוח המשרד שאיים לרצוח את גרושתו


מחיקת רישום משטרתי ללקוח המשרד שאיים לרצוח את גרושתו
מחיקת רישום משטרתי ללקוח המשרד שאיים לרצוח את גרושתו

לקוח המשרד, אזרח נורמטיבי מצפון הארץ, הוגשה תלונה על ידי גרושתו בגין עבירת איומים. בעקבות הגשת התלונה, הלקוח זומן לחקירה בתחנת משטרת משגב ונחקר תחת אזהרה. על פי החשד, הלקוח התקשר מספר פעמים למקום עבודתה של גרושתו, פנה לממונים עליה ואף איים לרצוח אותה. כעבור תקופה, הלקוח קיבל הודעה כי תיק החקירה בעניינו נסגר בשל חוסר ראיות. כידוע, תיק שנסגר מחמת חוסר ראיות, מותיר אחריו רישום משטרתי. לעומת זאת, רק תיק שנסגר בעילה של חוסר אשמה – נמחק מרישומיה הפנימיים של המשטרה. בחודש האחרון, הלקוח, כמו רבים אחרים, פנה בבקשה להוצאת רישיון נשק. להפתעתו הרבה, הלקוח סורב וזאת בשל העובדה כי קיים לחובתו תיק חקירה סגור. בשלב זה, משגילה הלקוח כי עצם קיומו של הרישום המשטרתי מהווה מכשול עבורו, פנה הלקוח למשרדנו בכדי להביא לביטולו של הרישום הנ"ל.

לאחר קבלת חומרי החקירה, עורך דין ברוך גדע הגיש בקשה מנומקת לשינוי עילת סגירה. הבקשה התבססה בין השאר על נימוקים משפטיים, נסיבותיו האישיות של הלקוח וטענות משפטיות כבדות משקל הוגשה לעיון היחידה החוקרת. כעבור מספר ימים, היחידה החוקרת נעתרה לבקשה ועילת הסגירה שונה להיעדר אשמה. בכך, הוסר הספק בדבר חפותו של הלקוח, הרישום המשטרתי אשר היה קיים לחובתו נמחק, שמו טוהר מכל אשמה וסיכויי קבלת רישיון הנשק – עלו אף הם.


להלן תגובת היחידה החוקרת בדבר קבלת הבקשה לשינוי עילת סגירה:



תגובת משטרת ישראל
תגובת משטרת ישראל

מעוניינים להגיש בקשה להוצאת רישיון נשק? הקפידו לוודא שגיליון המידע הפלילי שלכם נקי

אם נחקרתם בעבר במשטרה ותיק החקירה נסגר, קרוב לוודא שקיים לחובתכם רישום משטרתי. קיומו של רישום משטרתי, עשוי להוות מכשול בצמתים שונים בחייכם, לרבות בקבלת רישיון לשאת בנשק. כאמור, רק תיק שנסגר בעילה של היעדר אשמה – נמחק מרישומיה הפנימיים של המשטרה. לכן, אם זומנתם בעבר לחקירה באזהרה במשטרה בחשד לביצוע עבירה ותיק החקירה נסגר, מומלץ לפעול על מנת להביא למחיקתו של הרישום המשטרתי. כאן המקום לציין, כי עצם הגשת הבקשה אינו מוגבל בזמן, כלומר, ניתן להגיש בקשה לשינוי עילת סגירת תיק אף בחלוף זמן קצר או בחלוף זמן רב ממועד סגירתו של תיק.

עורך דין ברוך גדע, בעל ניסיון ומוניטין רב בכל הנוגע לביטול רישום משטרתי וכן מחיקת רישום פלילי. משרדנו ידוע כבעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד ופועל תוך שקיפות ומתן מידע אמין ללקוח לאורך כל התהליך.

יש לכם שאלה הנוגעת לביטול רישום משטרתי? זקוקים לייעוץ משפטי מעורך דין פלילי מנוסה?

פנו להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981 או השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר.

 

bottom of page