Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility סגירת תיק פלילי לגננת שנחקרה בחשד לתקיפת קטינים בגן ילדים
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

סגירת תיק פלילי לגננת שנחקרה בחשד לתקיפת קטינים בגן ילדים


סגירת תיק פלילי תקיפת קטין

לקוחת המשרד, הועסקה כגננת בגן ילדים הממוקם בפתח תקווה. במהלך שנת 2023, הלקוחה זומנה לחקירה במשטרה בחשד לעבירות חמורות שעניינן תקיפת קטין על ידי אחראי. עם קבלת הזימון לחקירה במשטרה, הלקוחה פנתה למשרדו של עורך דין ברוך גדע ותיאמה פגישה ייעוץ טרם חקירתה במשטרה. במהלך חקירתה, הלקוחה הכחישה את המיוחס לה ובאחד המקרים, מסרה גרסה מפורטת אשר במסגרתה מסרה כי במהלך ריב בין הילדים, הגננת פעלה על מנת להפריד ביניהם ומכאן שאין כל שחר לחשדות החמורים אשר יוחסו לה.

לאחר חקירתה במשטרה ולאור חומרת העבירות שיוחסו לה, תיק החקירה הועבר לפרקליטות מחוז מרכז. בשלב זה, עורך דין ברוך גדע הגיש בקשה מנומקת לגניזת התיק, בקשה זו נשלחה הן לפרקליטות המחוז והן ליחידה החוקרת. במסגרת פניה זו, עורך דין ברוך גדע טען כי מדובר באי הבנה וכי הגננת פעלה על מנת להפריד בין הילדים. עוד נטען, כי ביחס לחשד נוסף אשר במסגרתו אחד הילדים טען כי הגננת הכתה אותו – אין כל ראיות שכן במהלך חקירתה, לא הוטחו בלקוחה ראיות של ממש. עם בחינת טענותיו של עורך דין ברוך גדע, כעבור מספר חודשים, הלקוחה התבשרה כי תיק החקירה נגדה נגנז.


להלן העתק תגובת הפרקליטות בדבר סגירת התיק, מפאת צנעת הפרט, פרטיה של הגננת צונזרו:


סגירת תיק פלילי לגננת שנחקרה בחשד לתקיפת קטינים בגן ילדים
סגירת תיק פלילי לגננת שנחקרה בחשד לתקיפת קטינים בגן ילדים


זומנת לחקירה בחשד לביצוע עבירת תקיפת תקיפת קטין או חסר ישע? הוגש נגדך כתב אישום על תקיפת קטין או חסר ישע?

עבירת תקיפת קטין או חסר ישע הינה עבירה חמורה. לא בכדי, קבע המחוקק כי העונש בגין עבירת תקיפת קטין קטין הגורמת חבלה של ממש הנו עד שבע שנות מאסר. יתרה מכך, אם מדובר בעבירת התעללות בקטין, אזי העונש הנו עד תשע שנות מאסר. כמו כן, תיקון לחוק משנת 2022 קובע, כי כאשר מדובר באלימות כלפי קטינים שנעשתה במסגרת חינוכית, אזי על בית המשפט להטיל על הנאשם עונש מאסר, זאת למעט במקרים חריגים. הנה כי כן, בעניינה של לקוחת המשרד, אלמלא תיק החקירה היה נסגר כאמור, אזי ככל שהיה מוגש נגדה כתב אישום – הסיכון העונשי בעניינה היה גבוה לאין שיעור, זאת מלבד איבוד מקור פרנסתה.

bottom of page