Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility עורך דין פלילי דחוף - זמין 24 שעות ביממה | ברוך גדע - עו"ד פלילי
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

עורך דין פלילי דחוף


עורך דין פלילי דחוף
עורך דין פלילי דחוף

נקלעתם לצרה ואתם מחפשים עורך דין פלילי דחוף? הגעתם למקום הנכון. עורך דין ברוך גדע, הנו בעלים של משרד עורכי דין העוסק במשפט הפלילי ובתחום זה בלבד. בשל אופיו ומהותו של ההליך הפלילי, לעתים קרובות אנשים זקוקים לעורך דין פלילי מעכשיו לעכשיו ולכן, עורך דין פלילי ברוך גדע זמין עבור קהל לקוחותיו 24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע. זקוקים לעורך דין פלילי חירום? מחפשים עו"ד פלילי דחוף? צרו קשר כעת ישירות עם עורך דין ברוך גדע במספר – 055-6601981.


עורך דין פלילי דחוף – באילו מקרים?

ברוב המקרים, מי שזקוק לייעוץ מעורך דין פלילי דחוף אלו הם אנשים שנעצרו באמצע הלילה או באופן פתאומי. מומלץ לאדם שנעצר באופן פתאומי ליצור קשר עם עורך דין פלילי באופן דחוף, כדי שידאג לעניינו המשפטיים. הלכה למעשה, הצורך ליצור קשר עם עורך דין פלילי באופן מיידי נועד לצורך קבלת ייעוץ לפני חקירה. לטובת הקוראים שאינם בקיאים בשלבי ההליך הפלילי, נציין כי הזכות להתייעץ עם עורך דין לפני חקירה באזהרה הינה זכות חוקתית ראשונה במעלה, אשר עשויה לתרום רבות לאסטרטגיית ההגנה בהמשך ההליך הפלילי, שכן לגרסה הראשונה שתימסר על ידי החשוד בחקירתו משקל רב. לעתים קרובות, ייעוץ לפני חקירה עשוי להפוך את החקירה על פיה ואף להביא לסגירת תיק החקירה בלא שיוגש כתב אישום. מקרה נוסף בהם יש צורך לשוחח עם עורך דין פלילי דחוף, הוא כאשר מתבצע חיפוש ברכב או בבית. גם במצב דברים כזה יש צורך ליצור קשר עם עורך דין פלילי על מנת לקבל ייעוץ והכוונה.


באילו עבירות עוסק עורך דין פלילי?

עורכי דין פליליים עוסקים במגוון רחב של עבירות פליליות, למשל:

  1. עבירות סמים: גידול, ייצור, סחר, תיווך וכדומה.

  2. עבירות רכוש: גניבה, שוד, פריצה לבית מגורים, היזק לרכוש.

  3. עבירות אלימות: אלימות במשפחה, תקיפה, חבלה בכוונה מחמירה, פציעה, תגרה ועוד.

  4. עבירות מין: אינוס, מעשה מגונה, מעשה סדום, הטרדות מיניות.

  5. עבירות מרמה והונאה: הלבנת הון, שוחד, התחזות, קבלת דבר במרמה, תחבולה.

עורך דין ברוך גדע, בעל ניסיון וותק רב בקשת רחבה של עבירות פליליות, למשרדנו אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בכל הנוגע לשחרור חשודים ממעצר ובניהול הליכים פליליים. לצפיה בלקט הצלחות המשרד – לחצו כאן.


הסתבכתם בביצוע עבירה פלילית ואתם זקוקים לעורך דין פלילי דחוף 24 שעות?

עורך דין ברוך גדע, זמין עבורך לקוחותיו 24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע וזמין להגעה מהירה לכל תחנות המשטרה הפזורות ברחבי הארץ. עורך דין ברוך גדע, יוצא פרקליטות מחוז חיפה, בעל ניסיון ומוניטין רב בכל שלבי ההליך הפלילי. עורך דין ברוך גדע דוגל במתן שירות מקצועי, בלתי מתפשר כאשר טובת הלקוח תמיד לנגד עיניו. עורך דין ברוך גדע פועל ביצירתיות, נחישות ובגובה העיניים מול לקוחותיו.

אם הסתבכתם בביצוע עבירה פלילית ואתם זקוקים להתייעץ עם עורך דין פלילי דחוף צרו קשר כעת ישירות עם עוה"ד ברוך גדע במספר 055-6601981.


משרדנו מתחייב להקצות את כלל המשאבים העומדים לרשותו, על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורך.

bottom of page