Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility שחרור לקוח המשרד באיזוק אלקטרוני: הכנה והחזקת 62 בקבוקי תבערה
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

שחרור לקוח המשרד באיזוק אלקטרוני: הכנה והחזקת 62 בקבוקי תבערה


בקבוקי תבערה

נגד לקוח המשרד, בחור צעיר בעל עבר פלילי, הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה בגין עבירות שעניינן החזקה וייצור נשק. בהתאם לעובדות כתב האישום, על רקע אירועי השבעה באוקטובר, הלקוח חבר לקבוצה המכונה INF. מדובר בקבוצה שחברה יחדיו לצורך ביצוע פעולות הגנתיות אזרחיות, בין היתר על דרך של הקמת כיתת כוננות, סיוע בהכנת מקלטים ואבזורם ועוד. במסגרת חברותו בקבוצה, הכיר הלקוח אדם נוסף, אשר בהדרכתו הכינו השניים בקבוקי תבערה אשר הוחסנו בביתו של הלקוח. מדובר בכמות נכבדה של 62 בקבוקי תבערה. במקביל להגשת כתב האישום, הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים של הלקוח. במהלך הדיון, טענו עורכי הדין ברוך גדע ואביעד חייט בין היתר כי חרף העובדה שמדובר בעבירות נשק, המקימות חזקת מסוכנות הרי שעניינו של הלקוח שונה. מדובר באדם אשר פעל ממניעים של הגנה עצמית, בעל נסיבות חיים קשות ביותר, ללא עבר פלילי מעת האחרונה ולכן – יש מקום לשקול לשחררו למעצר. בשלב זה, כב' השופט ניצן סילמן הורה לשירות המבחן על הכנת תסקיר מעצר, אשר יבחן בנוסף את שחרורו של הלקוח לחלופת מעצר. בהמשך לכך, עורכי הדין ברוך גדע ואביעד חייט ערערו על ההחלטה, בעיקר לאור העובדה כי הכנת תסקיר מעצר אורכת זמן רב. בית המשפט העליון קיבל באופן חלקי את הבקשה והורה על הכנת התסקיר בתוך פרק זמן קצר במיוחד. בהמשך, התקבל תסקיר שירות המבחן. בסופו של יום, חרף העובדה שמדובר בתסקיר שלילי ועל אף חומרת העבירות אשר המיוחסות ללקוח, בית המשפט נעתר לבקשת ההגנה והורה על שחרורו של הלקוח באיזוק אלקטרוני.

 

להלן החלטת בית המשפט המחוזי בחיפה בדבר שחרורו של הלקוח: 

 

פרוטוקול שחרור ממעצר עמוד 1

פרוטוקול שחרור ממעצר עמוד 2

פרוטוקול שחרור ממעצר עמוד 3

פרוטוקול שחרור ממעצר עמוד 4

פרוטוקול שחרור ממעצר עמוד 5

 

זומנתם לחקירה במשטרה בחשד לעבירות נשק? הוגש נגדכם כתב אישום בגין עבירות נשק?

אם זומנת לחקירה לחקירה בחשד לעבירות נשק, מרבית הסיכויים שבסוף החקירה תיעצר. לכן, חשוב מאוד לפנות כבר בשלב זה לקבלת ייעוץ לפני חקירה מעורך דין פלילי, העוסק בעבירות נשק וזאת כחלק מהכנת קו ההגנה שלך.

זכור! בתי המשפט רואים בעבירות נשק חומרה יתרה. יחד עם זאת, גיבוש אסטרטגיית הגנה כבר בשלב מקדים – עשוי להקל על מצבך המשפטי. אכן, חשיבה מושכלת ובניית אסטרטגיה משפטית נכונה כבר מהשלב הראשון, עשויים לחסוך עוגמת נפש ואף להביא לשחרורך בעת ניהול המשפט. עורך דין ברוך גדע, יוצא פרקליטות מחוז חיפה, בעל ניסיון רב שנים בעבירות נשק ולו הצלחות מוכחות בתחום. במידת הצורך, משרדנו משתף פעולה עם גורמים מקצועיים מהשורה הראשונה כגון מומחי בליסטיקה, כחלק מגיבוש אסטרטגיה משפטית מקיפה ויסודית.

אם זומנת לחקירה במשטרה בחשד לעבירת נשק או הוגש נגדך כתב אישום בגין עבירת נשק, פנה להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981, או השאר פרטים ונחזור אליך תוך זמן קצר. סודיות מובטחת מהשיחה הראשונה.

bottom of page