Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility שחרור לקוחת המשרד ממעצר - תקיפת שוטר | ברוך גדע - משרד עורכי דין פלילי
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

שחרור לקוחה ממעצר בעבירות תקיפה הגורמת חבלה של ממש, תקיפת והפרעה לשוטרים


לקוחת המשרד נחקרה בתחנת משטרת חיפה בחשד לעבירות תקיפת שוטר, תקיפה הגורמת חבלה של ממש והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. על פי החשד, שוטרי סיור הגיעו לביתה של הלקוחה במטרה לעצור את אחיה. במהלך מעצרו, הלקוחה הפריעה לשוטרים לבצע את המעצר, התנגדה ותקפה לכאורה שוטרת סיור שנכחה במקום. בעקבות התקיפה, לשוטרת נגרמה חבלה בארובת העין. בסיום חקירתה, הלקוחה נעצרה ובהמשך הובאה לבית משפט השלום בחיפה לדיון הארכת מעצר. במהלך הדיון, משטרת ישראל ביקשה להאריך את מעצרה של הלקוחה בחמישה ימים - לצרכי חקירה. מנגד, עו"ד ברוך גדע העלה את טענות ההגנה, והפנה את בית המשפט בין היתר לגילה הצעיר של החשודה. לבסוף, כב' השופט משה גינות קיבל את טענות ההגנה והורה על שחרורה של הלקוחה על אתר.

להלן החלטת בית המשפט בעניין השחרור, חלק מהפרטים הושחרו למען שמירת פרטיותה של הלקוחה:


סעיפי החיקוק
סעיפי החיקוק

פרוטוקול שחרור ממעצר
פרוטוקול שחרור ממעצר

פרוטוקול שחרור ממעצר
פרוטוקול שחרור ממעצר


על חשיבות קבלת ייעוץ לפני חקירה מעורך דין פלילי מיד עם המעצר

ישנה חשיבות מכרעת בבחירת עורך דין פלילי מנוסה לקבלת ייעוץ לפני חקירה במשטרה. ביכולתו של עורך דין פלילי מנוסה לקלוט את התמונה המשפטית ולגבש את אסטרטגיית ההגנה הטובה ביותר עבורך. מומלץ שלא לחשוב שאם לא ביצעת עבירה אז אין צורך בקבלת ייעוץ – ההפך הוא הנכון. לצערנו, לא אחת נחקרים מודים ואף נעצרים בגין עבירות שכלל לא בוצעו. לכן, עצתי בכל מקרה לא לוותר על זכות ההיוועצות עם עורך דין פלילי מנוסה אשר יסביר לך באופן פרטני מהן זכויותייך, על משמעות זכות השתיקה והשלכותיה ועוד. בכל הנוגע לדיוני הארכת מעצר – מדובר בדיונים אשר במסגרתם הסניגור לא מקבל את חומרי החקירה לידיו. לכן, ישנה חשיבות מכרעת בבחירת עורך דין פלילי שבקיא בדיונים מסוג זה.


עומדים בפני חקירה במשטרה? יש לכם שאלה הקשורה בדיני מעצרים? זקוקים לייעוץ, ליווי או ייצוג משפטי?


עו"ד ברוך גדע וצוות המשרד זמין עבורכם 24 שעות ביממה וישמח לתת מענה לכל שאלה.

פנו להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981, או השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר.



משרדנו מתחייב להקצות את כלל המשאבים העומדים לרשותו, על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורך!

bottom of page