Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility שחרור ממעצר לקוח המשרד - עבירת תקיפת שוטרים | ברוך גדע - משרד עורכי דין פלילי
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

שחרור לקוח המשרד ממעצר - תקיפת שוטרים


שחרור לקוח המשרד ממעצר - תקיפת שוטרים

לקוח המשרד, גבר כבן 32, לוחם לשעבר ביחידה מובחרת ונעדר עבר פלילי, נעצר בתחנת משטרת זיכרון יעקב ונחקר בחשד לעבירת תקיפת שוטרים, הפרת הוראה חוקית, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו ואיומים.

בין הלקוח לבני משפחתו סכסוך רב שנים, במסגרתו הוצא נגד הלקוח צו למניעת הטרדה מאיימת. על פי החשד, הלקוח הפר את הצו והגיע לחצר ביתם של בני משפחתו ואיים עליהם. בשלב זה, הוזעקה למקום ניידת משטרה במטרה לטפל באירוע. הלקוח השליך על שוטרת הסיור כוס תה חם ונמלט מהמקום, תוך הפגנת זלזול כלפי שוטרי הסיור עת שאלה קראו לעברו.

כעבור יממה, הלקוח פנה למשרדנו על מנת לדעת לדעת כיצד יש להיערך לחקירה. לאחר גיבוש אסטרטגיה משפטית נכונה, הלקוח ניגש לתחנת המשטרה לחקירה, אשר בסופה הוחלט על מעצרו. למחרת היום, הלקוח הובא לבית משפט השלום בחדרה לדיון הארכת מעצר. במהלך הדיון, היחידה החוקרת תיארה את חומרת מעשיו של הלקוח וביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים. מנגד, עו"ד ברוך גדע הצביע על כשלים ראייתיים בתיק והעלה בפני בית המשפט את נסיבותיו האישיות של הלקוח.

לבסוף, כב' השופט יעקב גולדברג מבית משפט השלום בחדרה נעתר לטענות ההגנה והורה על שחרורו של הלקוח לאלתר.


להלן פרוטוקול הדיון, מפאת צנעת הפרט ולשם פרטיותו של הלקוח חלקים ממנו הושמטו:


פרוטוקול הדיון
פרוטוקול הדיון

פרוטוקול הדיון
פרוטוקול הדיון


פרוטוקול הדיון
פרוטוקול הדיון

פרוטוקול הדיון
פרוטוקול הדיון

על חשיבות קבלת ייעוץ לפני חקירה מעורך דין פלילי מנוסה

זו דוגמה אחת מני רבות הממחישה כיצד ייעוץ לפני חקירה – משנה את פני התמונה המשפטית כולה. מומלץ שלא לחשוב שאם לא ביצעת עבירה אז אין ממה לחשוש ולכן עצתי בכל מקרה לא לוותר על זכות ההיוועצות ולהסתייע בשירותיו של עורך דין פלילי לקבלת ייעוץ לפני חקירה.

במסגרת הכנה לחקירה במשטרה, עורך הדין ידע להסביר לך מהן זכויותייך, על משמעותה של זכות השתיקה וכמובן – לייעץ לך בגיבוש אסטרטגיית הגנה אשר בסופו של יום, תשפיע לטובתך בעת קבלת החלטת התביעה בתיק.

עורך דין ברוך גדע, בעל ניסיון במתן ייעוץ לפני חקירה וכן בייצוג חשודים במסגרת מעצר ימים. אם זומנת לחקירה או קרוב אליך נעצר והנך זקוק לעורך דין פלילי מומחה בדיני מעצרים, פנה כעת למשרדנו – 055-6601981.


משרדנו מתחייב להקצות את כלל המשאבים העומדים לרשותו, על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורך!


bottom of page