Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility מחיקת רישום משטרתי ללקוח המשרד שאיים לרצוח את מעסיקו
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

מחיקת רישום משטרתי ללקוח המשרד שאיים לרצוח את מעסיקו


מחיקת רישום משטרתי - עבירת איומים והחזקת סכין
מחיקת רישום משטרתי - עבירת איומים והחזקת סכין

נגד לקוח המשרד הוגשה תלונה במשטרה אשר בעקבותיה נחקר בתחנת המשטרה בטבריה.

על פי החשד, הלקוח איים לרצוח את מעסיקו וזאת על רקע וויכוח שהתגלע בין השניים, תוך כדי שהוא אוחז בסכין בידו. בתחילה, המתלונן פנה לבית המשפט בבקשה למתן צו למניעת הטרדה מאיימת נגד הלקוח, ובית המשפט נעתר לבקשתו. בהמשך, הוגשה תלונה נגד הלקוח אשר בעקבותיה נחקר בחשד לעבירת איומים והחזקת סכין שלא למטרה כשרה. לימים, תיק החקירה נגד הלקוח נסגר בשל "חוסר ראיות". כידוע, עילת סגירה זו מותירה אחריה רישום משטרתי וזאת בניגוד לעילה של "חוסר אשמה". כעבור מספר שנים, הלקוח פעל על מנת להוציא רישיון נשק, אולם בקשתו סורבה, בין היתר בשל הרישום המשטרתי בתיק זה. בשלב זה, משגילה הלקוח כי עצם קיומו של הרישום המשטרתי מהווה מכשול עבורו, הלקוח פנה למשרדנו על מנת לבחון את האפשרות להביא למחיקתו של הרישום המשטרתי ובכך להגדיל את הסיכוי לקבל רישיון נשק. לאחר קבלת חומרי החקירה ושיח עם היחידה החוקרת, עורך דין ברוך גדע הגיש בקשה מנומקת לשינוי עילת סגירה. בבקשה פורטו בין השאר נסיבותיו האישיות של הלקוח וזאת לצד טענות משפטיות כבדות משקל. כעבור מספר ימים, היחידה החוקרת נעתרה לבקשה ועילת הסגירה שונתה ל"חוסר אשמה". בכך, הוסר הספק בדבר חפותו של הלקוח, הרישום המשטרתי נמחק ושמו טוהר מכל אשמה.


להלן תשובת היחידה החוקרת בדבר קבלת הבקשה לשינוי עילת סגירה:


שינוי עילת סגירה
שינוי עילת סגירה


נחקרתם במשטרה בחשד לביצוע עבירה? ייתכן שיש לחובתכם רישום משטרתי

אם נחקרתם בעבר במשטרה ותיק החקירה נסגר, ככל הנראה שקיים לחובתכם רישום משטרתי. כאמור, רק תיק שנסגר מחוסר אשמה נמחק מרישומיה הפנימיים של המשטרה. תופתעו לגלות, אך החוק אינו מגביל בזמן את הגשת הבקשה לשינוי עילת סגירה. על כן, ניתן להגיש את הבקשה אף בחלוף זמן רב מיום החקירה או מיום שנודע לכם בדבר העובדה שהתיק נגדכם נסגר. לעתים, חלוף הזמן אף עשוי להיות גורם שיגדיל את סיכויי קבלת הבקשה.

עורך דין ברוך גדע, בעל ניסיון ומוניטין רב בכל הנוגע למחיקת רישום משטרתי, מחיקת רישום פלילי בקשות חנינה, בקשות לשינוי עילת סגירה וכיוצא באלה.

יש לכם שאלה הנוגעת לביטול רישום משטרתי? זקוקים לייעוץ משפטי מעורך דין פלילי מנוסה?

פנו להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981 או השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר.


bottom of page