Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility נאשם בעבירות התפרצות, רכוש ואלימות שוחרר למעצר בית | ברוך גדע - עורך דין פלילי
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

נאשם בעבירות התפרצות, רכוש ואלימות שוחרר למעצר בית ללא תסקיר


בקשת מעצר עד תום ההליכים
בקשת מעצר עד תום ההליכים

נגד לקוח המשרד הוגש כתב אישום המונה ארבעה אישומים, שעניינם עבירת התפרצות לבית מגורים, גניבת רכוש, היזק לרכוש במזיד ועבירות אלימות. בהתאם לנטען באישום הראשון, הלקוח הואשם כי פרץ ליחידת דיור וגנב ממנה שלל רב. באישום השני, נטען כי גרם לנזקים בדירה אחרת. האישומים השלישיים עוסקים בעבירות אלימות. בד בבד עם הגשת כתב האישום, הגישה המדינה בקשת מעצר עד תום ההליכים. כאן המקום לציין כי ככל שבקשתה של המדינה הייתה מתקבלת, אזי הלקוח היה צריך לשהות מאחורי סורג ובריח עד לתום ניהולו של התיק העיקרי.


מהלך הדיון בבקשת המעצר

כאמור, בד בבד עם הגשת כתב האישום הוגשה בקשה למעצרו של הלקוח עד תום ההליכים. מצד המדינה, נטען כי מעשיו של הלקוח מהווים סכנה לציבור וכי יש חשש להימלטותו מהדין. מנגד, עורך דין ברוך גדע טען לחולשה בעוצמת הראיות, ולכך שעילת המעצר והמסוכנות הנטענת על ידי המדינה – מצויה ברף התחתון בעניינו של הלקוח, אם בכלל. לאור אלה, עורך דין ברוך גדע הציג בבית המשפט חלופת מעצר, חבריו של הלקוח אשר נרתמו לעזרתו. לאחר דיון ארוך, בית המשפט קבע מועד נוסף לצורך מתן החלטה. לבסוף, בית המשפט נעתר לבקשת עו"ד גדע ומורה על שחרורו של הלקוח למעצר בית בפיקוחם של המפקחים. כאן המקום לציין כי בתי המשפט לא נעתרים בקלות לשחרור מסוג זה, שכן לעתים נאשמים ומפקחים מופנים לשירות המבחן, לצורך בחינה מעמיקה יותר וקבלת תסקיר מעצר. הבעיה נעוצה בכך ששירות המבחן בעומס רב, כך שבסופו של יום תסקיר מעצר מתקבל בחלוף כחודש – כאשר בכל הזמן הזה הנאשם נתון במעצר.



להלן עיקרי ההחלטה בעניינו של הלקוח:




הוגש נגדכם כתב אישום? זקוקים לייעוץ, ליווי או ייצוג משפטי במסגרת הליך מעצר עד תום ההליכים?

אם הוגש נגדכם או נגד קרוב אליכם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, עליכם ליצור באופן מידי עם עורך דין פלילי הבקיא בדיני המעצרים, בפסיקה ובסדרי הדין הרלוונטיים. לא כל עורך דין עוסק במשפט פלילי ולא כל עורך דין שעוסק במשפט פלילי יכול להביא לשחרור ממעצר. לא אחת, יש צורך להדריך ולהסביר לבני משפחתו של העצור או לקרובים אחרים מהי משימת הפיקוח, להכינם לדיון, ובכך להגדיל את סיכויי השחרור ממעצר. עורך דין ברוך גדע, בעל ניסיון ומוניטין רב בייצוג בהליכי מעצר עד תום ההליכים. משרדנו ידוע ביכולת ניתוח הראיות וגיבוש אסטרטגיה משפטית מנצחת אשר לבסוף, תגביר את הסיכויים להביא לשחרורו של הנאשם ממעצר או להביא להקלה בתנאי מעצרו.

משרדנו זמין לרשותכם 24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע. נשמח לתת מענה לכל שאלה הקשורה במשפט הפלילי ובהליכי מעצר עד תום ההליכים בפרט.

אנו מזמינים אתכם לשיחת היכרות ראשונית עמנו בטלפון 055-6601981, או השאירו פרטים ונחזור אליך תוך זמן קצר.

bottom of page