Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility שחרור לקוח המשרד ממעצר - עבירת הצתה והיזק לרכוש
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

שחרור לקוח המשרד ממעצר - עבירת הצתה והיזק לרכוש


לקוח המשרד, צעיר כבן 24 בעל עבר פלילי עשיר, נעצר ונחקר בחשד לביצוע עבירות שעניינן היזק לרכוש במזיד ושימוש פחזני באש. על פי החשד, הלקוח הגיע באישון לילה לביתו של המתלונן והצית את דלת ביתו, על רקע סכסוך שנבע בשל חוב כספי בין השניים. במהלך חקירתו במשטרה, הלקוח הכחיש מכל וכל את מעורבותו בביצוע העבירות שיוחסו לו ואף מסר גרסת אליבי לחוקרים. על אף גרסתו העקבית של הלקוח, בית המשפט הורה על הארכת מעצרו ביומיים לצרכי חקירה. בשלב זה, בני משפחתו של הלקוח יצרו קשר עם משרדנו. עורך דין ברוך גדע מיד יצר קשר עם היחידה החוקרת וביקר את הלקוח בבית המעצר. בהמשך, לאחר ייעוץ משפטי ללקוח ותוך פנייה נוספת ליחידה החוקרת, הלקוח שוחרר ממעצר ותיק החקירה נגדו נסגר.


להלן מכתב בדבר סגירת התיק מטעם משטרת ישראל (תחנת משטרת זבולון):




זומנת לחקירה במשטרה? נעצרת בחשד לביצוע עבירה פלילית?

אם זומנת לחקירה במשטרה, הדבר החשוב ביותר הוא ליצור קשר עם עורך דין פלילי וזאת על מנת לקבל ייעוץ לפני חקירה. חשוב להבין כי לגרסתך הראשונה יש משקל רב וכל ניסיון לשנות גרסה בהמשך, עשוי להיחשב כ"גרסה כבושה" אשר משקלה פחות ביחס לגרסתך הראשונה. קבלת ייעוץ לפני חקירה על-ידי עורך דין הבקיא ברזי המשפט הפלילי עשויה לשפר את מצבך המשפטי ומהווה זכות בסיסית של כל נחקר. יתרה מכך, קבלת ייעוץ לפני חקירה עשוי במקרים מסוימים אף להוביל לסגירת תיק החקירה נגדך ולמנוע את הגשת כתב אישום והעמדתך לדין פלילי, על כל המשתמע מכך. חשוב להדגיש כי אף אם שוחררת בתום החקירה לביתך, אין זה אומר שתיק החקירה נסגר כלא היה, אלא להפך – בשלב זה נפתח במערכת המשטרתית תיק המכונה תיק מב"ד (ממתין לבירור דין), אשר עלול להבשיל לכדי כתב אישום והעמדתך לדין פלילי ולכן ישנה חשיבות מכרעת בבחירת עורך דין פלילי מומחה, שידע להדריך אותך כבר בשלב החקירה.

אם זומנת לחקירה או הוגש נגדך כתב אישום אנו זמינים לרשותך 24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע.

פנה עוד היום להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981, או השאר פרטים ואנו נחזור תוך זמן קצר.


משרדנו מתחייב להקצות את כלל המשאבים העומדים לרשותו, על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורך!

bottom of page