Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility סגירת תיק פלילי נגד הורים שנחקרו בחשד לעבירות אלימות כלפי ילדיהם הקטינים
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

סגירת תיק פלילי נגד הורים שנחקרו בחשד לעבירות אלימות כלפי ילדיהם הקטינים


סגירת תיק פלילי נגד זוג הורים שנחשדו בביצוע עבירות אלימות כלפי ילדיהם
סגירת תיק פלילי נגד זוג הורים שנחשדו בביצוע עבירות אלימות כלפי ילדיהם

 

נגד לקוחות המשרד, זוג הורים מסורים ונורמטיביים ממרכז הארץ, הוגשה תלונה במשטרה בחשד לתקיפת שלושת ילדיהם הקטינים. תיק זה החל, כאשר אחד מילדיהם הקטינים ביקר אצל חברו לכיתה. בשלב מסוים, הקטין מסר לאמו של החבר כי אביו הכניס לו אצבע עמוק לפי הטבעת. אמו המובהלת של החבר, מיד דיווחה על את שמסר הקטין ליועצת בית הספר, כאשר האחרונה, מכוח תפקידה – דיווחה זאת למשטרה.

מיד עם קבלת הדיווח, משטרת ישראל שלחה למוסדות הלימוד של הילדים חוקרים מיוחדים. מדובר בחוקרי ילדים אשר בסמכותם להיכנס למוסדות לימוד בלבוש אזרחי ולחקור את הילדים מבלי לבקש את רשות ההורים ואף בלא ידיעתם – בחסות החוק כמובן. על כל פנים, לאחר חקירת הילדים, ההורים זומנו לחקירה באזהרה בתחנת משטרת יבנה. טרם חקירתם במשטרה, ההורים יצרו קשר עם משרדנו, כשהם מבוהלים ואינם יודעים מה צופן להם עתידם. בשלב זה, עורך דין ברוך גדע הרגיע את בני הזוג והעניק לאחד מהם ייעוץ לפני חקירה. לאחר חקירתם, עורך דין ברוך גדע פנה ליחידה החוקרת בבקשה לסגירת תיק החקירה ובהמשך, הוגשה מספר פניות בכתב לפרקליטות מחוז מרכז.

במקרה זה, עורך דין ברוך גדע הקפיד לאסוף פרטים מהלקוחות, לרבות מסמכים רפואיים אשר הצביעו על כך כי מפאת בעיות בריאותיות, ההורים החדירו חוקן לקטין וזאת מתוך דאגה לבריאותו ולשלומו אולם מעולם לא נקטו כלפי מי מהקטינים באלימות. לאחר שמיעת טענות ההגנה, פרקליטות מחוז נעתרת לבקשתנו ומורה על סגירת תיק החקירה.

 

להלן תשובת פרקליטות מחוז מרכז בדבר סגירת התיק כנגד שני ההורים:

 


הודעה בדבר גניזת התיק
הודעה בדבר גניזת התיק

זומנת לחקירה בגין עבירת אלימות במשפחה כנגד קטינים? הוגש נגדך כתב אישום בגין תקיפת קטין? פנה כעת לעורך דין מומחה בכל הנוגע לעבירות אלימות במשפחה

אם זומנת לחקירה במשטרה בחשד לעבירות אלימות במשפחה בכלל או תקיפת קטין בפרט, עליך ליצור קשר ללא כל דיחוי נוסף עם עורך דין פלילי מנוסה.

זכור! קבלת ייעוץ לפני חקירה, עשוי להפוך את הקערה על פיה, ובמקרים מסוימים (כפי שפורט לעיל), ניתן יהיה אף להביא לסגירת תיק החקירה. רבים שוגים לחשוד, כי תשובות כגון "זו הייתה רק סטירה קטנה" או "זה לא אלימות – זה חינוך", יתקבלו בהבנה מצד המשטרה ורשויות התביעה. אולם המציאות בשטח מוכיחה אחרת. אלה בדיוק התשובות שעלולות לסבך אתכם. לכן, אם זומנתם לחקירה במשטרה בחשד לתקיפת קטין או הוגש נגדך כתב אישום בגין עבירות אלימות במשפחה, פנה לעורך דין אלימות במשפחה לייעוץ משפטי פרטני על מנת לבחון מהי האסטרטגיה המשפטית הנכונה ביותר בה יש לפעול בתיק.

אם זומנת לחקירה או הוגש נגדך כתב אישום בגין עבירת אלימות במשפחה, פנה להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981, או השאר פרטים ונחזור אליך תוך זמן קצר.

 

bottom of page