Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility סגירת תיק חקירה ללקוח המשרד - מעשים מגונים | ברוך גדע - עורך דין פלילי
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

סגירת תיק חקירה ללקוח המשרד - מעשים מגונים


סגירת תיק חקירה ללקוח המשרד - מעשה מגונה
סגירת תיק חקירה ללקוח המשרד - מעשה מגונה

נגד לקוח המשרד, איש הייטק ממרכז הארץ, נפתחה חקירה פלילית בחשד לביצוע מעשה מגונה במי שהוגדרה עד לאותו מקרה כידידתו של הלקוח. בין השניים הייתה מערכת יחסים אשר התפרסה על פני למעלה מחמש שנים. לגרסת הלקוח, המתלוננת ביקשה להיפגש בביתו באותו ערב והוא נענה לבקשתה. בשלב מסוים, השניים נכנסנו לחדר השינה של הלקוח ונכנסנו למיטה. המתלוננת, ניסתה ליצור מגע עם הלקוח אך בשל היותה שיכורה הלקוח סירב. בשלב זה, המתלוננת נפגעה עמוקות, יצאה מביתו של הלקוח והגישה נגדו תלונת שווא אשר במסגרתה העלתה כי הלקוח ניסה לקיים מגע מיני עמה בניגוד לרצונה. בתום הגשת התלונה, הלקוח נעצר והובא לתחנת המשטרה. בשלב זה, הלקוח יצר קשר עם משרדנו וקביל ייעוץ לפני חקירה אשר בסופו שוחרר בתנאים מגבילים לביתו. כבר למחרת, נעשו פניות ליחידה החוקרת במטרה להביא לסגירת תיק החקירה. כעבור פרק זמן קצר, התיק הועבר לעיונה של פרקליטות מחוז מרכז, אשר בעקבות פנייתנו, תיק החקירה בעניינו של הלקוח נסגר.

להלן מכתב סגירת התיק מטעם פרקליטות מחוז מרכז, מטעמי צנעת הפרט ושמירת פרטיותו של הלקוח, חלק מהפרטים הושמטו:



לקריאת הכתבה המלאה באתר "פוסטה" - לחצו כאן.


זומנת לחקירה במשטרה? נפתח נגדך תיק פלילי?

אם זומנת לחקירה במשטרה, עצתי הראשונה היא לא לוותר על זכות היוועצות ומיד ליצור קשר עם עורך דין הבקיא ברזי המשפט הפלילי. חשוב להדגיש כי אף אם שוחררת בתום החקירה לביתך, אין זה אומר שתיק החקירה נסגר כלא היה, אלא להפך – בשלב זה נפתח במערכת המשטרתית תיק המכונה תיק מב"ד (ממתין לבירור דין), אשר עלול להבשיל לכדי כתב אישום והעמדתך לדין פלילי על כל המשתמע מכך. כמי שהתמחה בפרקליטות ולקח חלק בתיקי מעצר מתוקשרים לצד תיקי מב"ד "קטנים", אני יודע לומר כי בשל העומס הרב שקיים על המערכת משך הטיפול בתיקים מסוג זה אורך זמן רב. בהתאם לכך, בתיקים כאלה מוגשים כתבי אישום אף בחלוף שנים ממועד החקירה במשטרה.

אם זומנת לחקירה או הוגש נגדך כתב אישום אנו זמינים לרשותך 24 שעות ביממה, ונשמח לתת מענה לכל שאלה הקשורה בנושא.

פנו עוד היום להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981, או השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר.


משרדנו מתחייב להקצות את כלל המשאבים העומדים לרשותו, על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורך!

bottom of page