Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility שחרור ממעצר: פרשיית כדורי הפרקוסט שנתפסו במועדון הימורים בפ"ת | עורך דין פלילי ברוך גדע
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

שחרור ממעצר: פרשיית כדורי הפרקוסט שנתפסו במועדון הימורים בפ"ת


שחרור ממעצר פרשיית כדורי הפרקוסט

לקוח המשרד נעצר בחשד לעבירות שעניינן: קשירת קשר לביצוע פשע, סחר בסמים, שיבוש הליכי חקירה, טיפול רשלני בתרופות או בחומר רעיל ושורה של עבירות נוספות לפי פקודת הרופאים. על פי החשד, הלקוח, יחד עם אחרים, החזיקו וסחרו בכמות עצומה של טבליות "פרקוסט", מדובר במשככי כאבים מבוקשים בקרב מכורים לסמים. כמו כן, פרקוסט היא תרופת מרשם ממשפחת האופיואידים שנמצאת בפקודת הסמים המסוכנים. חרף העובדה שמדובר בתרופה, עצם החזקתה הינה עבירה על החוק, שכן מותר לצרוך את התרופה אך ורק באמצעות מרשם רופא ובאופן מדוד ומבוקר. ראשיתה של הפרשה החלה כחקירה סמויה, אשר במהלכה נתפסו הכדורים בלופט בפתח תקוה, אשר על פי החשד שימש כמקום הימורים. עם מעצרו של הלקוח, בני משפחתו פנו למשרדנו לצורך מתן ייעוץ לפני חקירה וייצוגו בהליך המעצר. למחרת מעצרו, הלקוח הובא לדיון הארכת מעצר, אשר במהלכו ביקשה היחידה החוקרת להאריך את מעצרו בשמונה ימים. לאחר דיון, לאור טענותיו של עורך דין ברוך גדע, בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה באופן חלקי והורה על הארכת מעצרו של הלקוח בשלושה ימים בלבד אשר בסיומם הלקוח שוחרר בהסכמת היחידה החוקרת.

 

להלן פרוטוקול הדיון בדבר שחרורו של הלקוח:


פרוטוקול שחרור ממעצר

פרוטוקול שחרור ממעצר

 

קיבלתם הזמנה לחקירה במשטרה? קרוב אליכם נעצר?

אם קרוב אליכם נעצר או זומנתם לחקירה במשטרה, אין להקל בכך ראש ויש ליצור קשר באופן מידי עם עורך דין מעצרים מומחה. רבים שוגים לחשוב כי עצם קבלת ייעוץ לפני חקירה עשויה להגביר את חשדם של החוקרים, אולם לא כך הדבר. זכות ההיוועצות עם עורך דין לפני חקירה, הינה זכות חוקתית המוקנית לכל אדם אשר נחקר כחשוד בביצוע עבירה. זכרו! ראשיתו של כל תיק פלילי – בחקירת משטרה. מדובר באחד השלבים החשובים ביותר על ציר הזמן של ההליך הפלילי, שכן על יסוד גרסתך במשטרה תתקבל ההחלטה אם להגיש נגדך כתב אישום או לחלופין להורות על סגירת תיק החקירה. אם קיבלתם הזמנה לחקירה במשטרה או קרוב אליכם נעצר, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם משרדנו ללא כל דיחוי נוסף.

עורך דין ברוך גדע, מייסד המשרד, זמין 24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע (לא בשבת) וערוך להגעה לכלל תחנות המשטרה ובתי המשפט הפזורים בארץ. עורך דין ברוך גדע, החל את דרכו המקצועית במחלקה הפלילית בפרקליטות מחוז חיפה ועל הצלחות מוכחות בכל הנוגע לשחרור חשודים ונאשמים ממעצר, בתיקים חמורים וקלים כאחד. אם זומנת לחקירה או הוגש נגדך כתב אישום בגין ביצוע עבירה, פנה להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981 או השאר פרטים ונחזור אליך תוך זמן קצר. סודיות מובטחת מהשיחה הראשונה.



bottom of page