Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility סגירת תיק פלילי ללקוח שנחקר בחשד לעבירת אלימות ואיומים כלפי בת זוגתו
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

סגירת תיק פלילי ללקוח שנחקר בחשד לעבירת אלימות ואיומים כלפי בת זוגתו


אלימות במשפחה
סגירת תיק פלילי ללקוח המשרד שנחקר בחשד לתקיפת בת זוג ואיומים

לקוח משרדנו, נעצר בחשד לעבירת תקיפת בת זוג והיזק לרכוש במזיד. על פי החשד, בין הלקוח לבת זוגתו התגלע וויכוח, אשר במסגרתו הלקוח איים על בת זוגתו, משך בשיערות ראשה וגרם להיזק לרכוש בביתם המשותף. שכניהם של בני הזוג, אשר שמעו את הוויכוח הקולני בין השניים הזמינו משטרה. עם הגעת השוטרים למקום, בת זוגתו של הלקוח מסרה את גרסתה ושוטרי הסיור עצרו את הלקוח, באמצע הלילה. בשלב זה, בני משפחתו של הלקוח יצרו קשר עם עורך דין ברוך גדע, שייצגו בדיון הארכת מעצר וכן על מנת לייעץ לו במהלך חקירתו במשטרה. למחרת, הלקוח הובא לדיון הארכת מעצר, אשר כבר בדיון זה וחרף העובדה שמדובר בדיון הארכת מעצר ראשון – בית המשפט הורה על שחרורו.

בהמשך, עורך דין ברוך גדע פעל על מנת להביא לסגירת תיק החקירה נגד הלקוח. במסגרת הטיפול המשפטי, משרדנו פעל תוך איסוף ראיות מזכות ופנה ליחידת התביעות במטרה שלא יוגש נגד הלקוח כתב אישום. לאחר טיפול משפטי יסודי, חטיבת התביעות נעתרת לבקשת עורך דין ברוך גדע ותיק החקירה נגד הלקוח נסגר.


להלן ההחלטה בדבר סגירת התיק בעניינו של הלקוח:



מכתב סגירה
מכתב סגירה

זומנת לחקירה בחשד לעבירת אלימות במשפחה? הוגש נגדך כתב אישום באשמת עבירת אלימות במשפחה?

בשנים האחרונות, כלל גורמי האכיפה מייחסים חומרה יתרה לעבירות אלימות במשפחה. הדבר בא לידי ביטוי הן מבחינת התייחסות שוטרי הסיור לעבירה, הן מבחינת גורמי החקירה, גופי התביעה וכמובן – בתי המשפט. לכן, אם זומנת לחקירה בחשד לעבירת תקיפת בת זוג, יש ליצור קשר ללא דיחוי עם עורך דין פלילי מנוסה ולתאם פגישת ייעוץ לפני חקירה. רבים שוגים לחשוב, כי אם המתלוננת תגיש בקשה לביטול התלונה, אז תיק החקירה נגדם ייסגר ולא יוגש נגדכם כתב אישום, אולם לא כך הדבר. הסיבה העיקרית לכך היא מכיוון שבמסגרת ההליך הפלילי, המדינה מגישה כתב אישום נגד הנאשם. כלומר, המתלוננת אינה צד פורמלי להליך ולכן, עמדתה בכל הנוגע להמשך החקירה או הגשת כתב אישום – אינה מהווה סיבה מספקת לסגירת התיק נגדך. לכן, אם הוגש נגדך כתב אישום בגין עבירת אלימות במשפחה, אל תקל בכך ראש וצור קשר ללא דיחוי עם עורך דין הבקיא ברזי המשפט הפלילי, על מנת שיילחם על חפותך כראוי או לכל הפחות יקל בעונש אשר בית המשפט עתיד לגזור עליך. עורך דין ברוך גדע, עוסק בתחום המשפט הפלילי ובתחום זה בלבד. את דרכו המקצועית, עו"ד גדע החל במחלקה הפלילית בפרקליטות מחוז חיפה, שם טיפל במגוון רחב של תיקי אלימות במשפחה, ביניהם סבוכים במיוחד. היכרותו עם המערכת משני צדי המתרס, ויכולתו להבין מהם דרכי הפעולה של התביעה – מהווים כיום יתרון רב עבור כלל קהל לקוחות המשרד. אם זומנת לחקירה או הוגש נגדך כתב אישום, פנה להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981, או השאר פרטים ונחזור אליך תוך זמן קצר. סודיות מובטחת כבר מהשיחה הראשונה.

bottom of page