Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility שחרור ממעצר בהארכת מעצר ראשונה: תקיפת בת זוג, איומים והיזק לרכוש בזדון
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

שחרור ממעצר בהארכת מעצר ראשונה: תקיפת בת זוג, איומים והיזק לרכוש בזדון


שחרור ממעצר בהארכת מעצר ראשונה: תקיפת בת זוג, איומים והיזק לרכוש בזדון

כנגד לקוח המשרד, צעיר נורמטיבי וללא עבר פלילי, הוגשה תלונה במשטרה בחשד לעבירת תקיפת בת זוג והיזק לרכוש בזדון. על פי הנטען, הלקוח סטר לאשתו, משך בשערות ראשה ושבר חפצים בבית, במהלך וויכוח שהתגלע בין השניים.

בתגובה למעשיו לכאורה, רעייתו של הלקוח התקשרה למשטרה ודיווחה כי הלה תקף אותה ושבר חפצים בבית. כעבור דקות, שוטרי סיור שהגיעו לטפל באירוע עצרו את הלקוח אשר בהמשך נחקר תחת אזהרה בחשד לעבירות תקיפת בת זוג וכן בחשד לעבירת היזק לרכוש במזיד. בתום חקירתו, היחידה החוקרת עצרה את הלקוח ולמחרת היום הוא הובא בפני שופט לצורך הארכת מעצר. במהלך הלילה, הוריו של הלקוח פנו לעורך דין ברוך גדע, על מנת להביא לשחרורו ממעצר. עם קבלת פרטי המקרה ולאחר הבנת המצב המשפטי לאשורו, עורך דין ברוך גדע הביא לשחרורו של הלקוח כבר בהארכת מעצר הראשונה.

 

להלן בקשת היחידה החוקרת להארכת מעצרו של ה לקוח בחמישה ימים וכן פרוטוקול הדיון בדבר שחרורו של הלקוח:



בקשה להארכת מעצר
בקשה להארכת מעצר


פרוטוקול שחרור
החלטת שחרור ממעצר


זומנת לחקירה בחשד לעבירת אלימות במשפחה? זה הזמן לפנות לעורך דין פלילי מומחה!

אם זומנת לחקירה במשטרה בחשד לעבירת תקיפת בת זוג או עבירה פלילית אחרת שנעשתה על רקע אלימות במשפחה, רצוי שלא תקל בכך ראש. בשנים האחרונות, אנו שומעים חדשות לבקרים אודות מקרי אלימות קשים המתבצעים בתוך התא המשפחתי ולכן, כלל רשויות האכיפה רואות בחומרה רבה עבירות אלימות במשפחה. לכן, אם זומנת לחקירה או הוגש נגדך כתב אישום, העצה הראשונה והחשובה ביותר היא לפנות לעורך דין פלילי מנוסה. עורך דין פלילי בעל ניסיון, ידריך אותך כבר בשלב החקירה במשטרה ויסייע לך למזער נזקים. במקרים המתאימים, ייעוץ לפני חקירה עשוי להפוך את הקערה על פיה ולהביא לסגירת תיק החקירה. אם זומנת לחקירה או הוגש נגדך כתב אישום בגין עבירת אלימות במשפחה, פנה להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981, או השאר פרטים ונחזור אליך תוך זמן קצר.

bottom of page