Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility עונש קל: מאסר על תנאי ללקוח המשרד שתקף את אישתו ואיים עליה ברצח | ברוך גדע - עורך דין פלילי
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

מאסר על תנאי ללקוח המשרד שתקף את אישתו ואיים עליה ברצח


ענישה מקלה - תקיפת בת זוג

נגד לקוח המשרד הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בקריות, אשר ייחס לו בתחילה עבירת תקיפת בת זוג, עבירה תקיפה סתם וכן עבירת איומים (ריבוי מקרים). על פי עובדות כתב האישום, הנאשם סטר לאשתו, וכאשר האחרונה התנגדה, דחף אותה והפיל אותה על השולחן. בהמשך, כאשר האישה יצאה מהבית, הלקוח רדף אחריה תוך שהוא צועק לעברה שירצח אותה. בשלב זה, עוברת אורח שהייתה במקום ניסתה להתערב ובתגובה לכך הנאשם אף איים כי ירצח אותה ואף דחף אותה. לבסוף, השכנה הצליחה להפריד בין בני הזוג והלקוח שב לביתו. למקום האירוע הוזמנה משטרה, אשר מיד עצרה את הלקוח. בשלב זה, הלקוח יצר קשר עם משרדנו על מנת לקבל ייעוץ והכוונה בטרם חקירתו במשטרה. בסיום חקירתו, הלקוח שוחרר ובהמשך הוגש נגדו כתב אישום.

במסגרת הטיפול בתיק, עורך דין ברוך גדע איתר כשלים מהותיים אשר בעקבותיהם נמחקה עבירת איומים מכתב האישום וכן עובדות כתב האישום רוככו. לאור התשתית הראייתית, המטרה הייתה להקל בעונשו של הנאשם ככל הניתן ושלבסוף – בני הזוג ימשיכו להתגורר ביחד, שכן דובר בבני זוג שנשואים עשרות שנים. לבסוף, בית משפט השלום מקבל את טענות ההגנה וגוזר על הלקוח מאסר על תנאי למשך 5 חודשים בלבד לבל יעבור עבירת אלימות בתוך שנתיים, וכן 2 חודשי מאסר על תנאי לבל יעבור עבירת איומים בתוך שנתיים.



להלן העתק מחלקו האופרטיבי של גזר הדין, לשם שמירה על פרטיותו של הלקוח פרטיו האישיים הושמטו:

זומנת לחקירה בחשד לעבירת אלימות במשפחה? הוגש נגדך כתב אישום בגין עבירת אלימות?

יש ליצור קשר עם עו"ד פלילי ללא דיחוי. הכנה לחקירה עשויה לשנות את גורל התיק ולעתים עשויה להוביל לסגירתו. אם כבר הוגש נגדך כתב אישום בגין עבירת אלימות או בכל עבירה אחרת, פנה כעת למשרדנו לייעוץ משפטי על מנת לבחון מהי האסטרטגיה המשפטית הנכונה ביותר בה יש לפעול בתיק.

משרדנו מספק ייעוץ וייצוג משפטי לחשודים ונאשמים במגוון עבירות אלימות, לרבות עבירת תקיפת בן או בת זוג, עבירת איומים וכיוצא באלה.

אם זומנת לחקירה או הוגש נגדך כתב אישום בגין עבירת אלימות, פנה להתייעצות עמנו בטלפון 055-6601981, או השאר פרטים ונחזור אליך תוך זמן קצר.


משרדנו מתחייב להקצות את כלל המשאבים העומדים לרשותו, על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורך!

bottom of page